W celu uzyskania pomocy należy pobrać i uruchomić program:
Następnie prosimy o telefon pod numer:
Dzięki usłudze zdalnego wsparcia, nasi konsultanci mają możliwość:
- przeprowadzania aktualizacji lub instalacji programów,
- szkolenia w zakresie wprowadzonych zmian,
- udzielania doraźnej pomocy.
Wsparcie jest:
- bezpieczne: połączenie jest szyfrowane 256-bitowym kluczem AES,
- szybkie: pomoc jest udzielana w momencie zgłoszenia problemu,
- łatwo dostępne: nie wymaga skomplikowanej wiedzy informatycznej.
Wykonanie zdalnej aktualizacji lub instalacji programów: 150 zł netto + VAT.
Zdalna pomoc przy wczytaniu sprawozdań / zbiorów centralnych do Centralnej Aplikacji Statystycznej: 150 zł netto + VAT za każdą rozpoczętą godzinę.
W ramach usługi nie poprawiamy danych w bazie klienta, w zbiorach centralnych i sprawozdaniach, ewentualnie pomagamy zlokalizować błąd.
Przeprowadzenie zdalnego szkolenia z obsługi programów: cena uzależniona od liczby osób, czasu trwania oraz zakresu materiału.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy.
Wsparcia technicznego udzielamy w godzinach 9:30 - 15:30.